raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

لغتنامه دخملک 4

1393/4/4 21:5
نویسنده : اکرم
220 بازدید
اشتراک گذاری

رفتیم خونه یکی از دوستام که بارداره

داریم صحبت میکنیم که رها یک دفعه

مامان ، جانم ، دل تو سالمه

و من :؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا

رها : آخه تو  ، تو دلت نی نی نداری

سوتسوت

رها اومده بغلم دراز کشیده

رها : مامان من شوشوی تو هستم

من / شوشو خسته نباشی

رها : خسته هستم

من/ چرا

رها : اخه رفتم سر کار

من / بچه مون کجاس

رها : رو تخت من خوابیده

من / اسمش چیه

رها : سینا

من / بازم بچه داریم

رها : نه میخوام برم بخرم

من / از کجا

رها : اتاقشو نشون میده و میگه اوناهاش اونجا یه عالمه نی نی دارن

من/ چند تا بچه میخری

رها : پنج تا

من / وای نه خیلی زیاده

رها : نه من مواظبشونم بغلشون میگنم

من / پس من چیکار کنم

رها : تو مامانشونی یه دونه رو میدم تو بغل کنی بعد تو بهشون شیر بده

من/ چطوری

رها : من واسشون شیر میخرم دیگه

من / شیشه هم میخری

را : اره میخرم

من / چند تا

رها : دوتا

من / دو تا که کمه

رها : اصلا ولش کن .................قه قهه

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان نگار
5 تیر 93 10:33
خیلی بامزه ای رهای عزیزم
اکرم
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان الینا جونی
10 تیر 93 10:00
سلام خوبید ؟به به مثل اینکه رها جونم بیشتر از مامانش توصیه های جدید فرزندآوری رو گوش کرده و میخواد عملیش کنه خو راست میگه دیگه بچه باید پنج تا بچه داشته باشید دیگه عالیهههههههههههه میشه و مطمئنا ازتون تقدیر هم میکنن
اکرم
پاسخ
اره دیگه از دست ما که بر نمیاد بازم خدا رو شکر عاقبت بخیر میشیم با این همه نوه
مامانی فاطمه
10 تیر 93 12:28
قربون شیرین زبونیهات عزیزم . اکرم جون چرا موضوع پستت برگزیده ای از کتاب است ؟؟؟؟؟؟؟
اکرم
پاسخ
سلام شرمندهاصلا حواسم نبوده این روزها انقدر وقتم با رها جون پر شده ، در کوچکترین فرصت اینجا سر میزنم بازم ببخشید و ممنون از تذکرت دوستم
مامان نگار
14 تیر 93 7:46
اکرم
پاسخ
سولماز
21 تیر 93 22:28
عزیزم مردم برات خیلی بامزه است ما شاالله
مامان الینا جونی
5 مرداد 93 13:59
سلام خوبید نیستید یه مدتیه انشاا... که هر جا هستید سالم و سلامت باشید
اکرم
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که بم سرزدید امیدوارم شما هم خوش و خرم باشید