raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

این روز های ما .........6

1394/5/11 12:50
نویسنده : اکرم
946 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به روزهای که با سرعت یکی پس دیگری می آید و میگذرد

و به این ترتیب تنها یک ماه و یک روز به پایان دفتر چهار سالگی دخترک ما باقی مانده

ای به فدای رخ تو  ای گلگ کوچک من    

ناز نین بانوی من

با سرعت در حال بزرگ شدن هستی و من در حسرت . حسرت ساعتهای که در کنارت نیستم و تو بی من بزرگ میشوی . بزرگ بزرگ بزرگتر و آنچنان با سرعت طی میکنی این روزگار را که هر گز فکرش را هم نمیکردم  و میرسد روزی که  دیگر تو را در خانه ندارم و صد چندان افسوس خواهم خورد که چه زود گذشت و تو رفتی .رفتی به دنبال سرنوشت خود . رفتی تا همسر باشی ، تا مادر باشی و این بزرگترین نعمت را تجربه کنی

و من مینشینم تا ببینم خوشبختی دخترک کوچکم را که دیگر همسر شده مادر شده 

ولی باز هم نازبانوی کوچک کلبه تنهایی ماست .

دوستت دارم با تمام وجودم

و شرمنده روی ماهت هستم بخاطر نبودن هایم و بخاطر تنهایی هات ببخشم

ای تنها ثمره زندگی من .........................................................................

             

پسندها (2)

نظرات (0)