raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

این روز های ما 5 .........

1394/4/7 14:01
نویسنده : اکرم
786 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و هزاران سلام

این روزهای ما هم همچون گذشته با سرعت زیاد می گذرد و ما هر چه سرعت خود را بالا میبریم به عقربه های ساعت نمیرسیم و همیشه اخر شب خسته و کوفته با هزار افسوس که ای با با امروز هم گذشت و باز هم نرسیدم لیست کار ها رو به اتمام برسونم  . ای داد چه کنم بازهم با رها کم بازی کردم . و یا به قول دخملی اصلا با من بازی جدید کردی و من تعجبتعجب 

خلاصه ما هستیم و این روزگار که می گذرد و چون میگذرد غمی نیست

 

اینم چند تا عکس از سرگرمی این روز های دخملک ما

چه کنیم عزیز دل ما هم عاشق نقاشی کردن و رنگ و بوم هست دیگه

 

 

یادم رفته از نتیجه پایانی تابلو عروسک ناز کوچولو عکس بگیرم

خدایا شکر

دوستون دارم

پسندها (1)

نظرات (1)

عمه فروغ
10 تیر 94 19:03
1000 مااشاا.. به رهای گلم با این نقاشی های هنرمندانشمامان خانمی تعجب نکن همه بچه ها همین طور هستند کل روز هم باهاشون بازی کنی خسته نمیشند و میگن کم بود
اکرم
پاسخ
واقعا