raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

این روزهای ما ..... 3

1393/5/27 18:46
نویسنده : اکرم
275 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از مدتها

سلام به همه دوستای عزیزم و عسل بانوی منزل

همیشه همه چیز اونطور که ادمی دلش میخواد و برنامه ریزی کرده پیش نمیره

وقتی اومد سراغ تعطیلات تابستانی  خدا رو شکر کردم که کلی وقت ازاد دارم برای با دخملک بودن و

هزاران فکر و بازی و کار نکرده داشتم برای تابستان

ولی خوب با وجود اتفاقات میشه گفت بدی که تو این مدت برامون پیش اومد خیلی از عزیز دلم غافل شدم و برنامه ها اونطوری که دلم میخواست پیش نرفت

با این حال خدا رو شکر  که مشکلات در حال گذرن و زمان خود مشکلات را حل میکند

خلاصه یه وقفه کوچیک پیدا کردیم تا ناز بانوی گل اندام رو ببریم دریا و تصمیم گرفتیم این مسافرت رو اختصاص بدیم به دردانع و تنها برنام ریزیمون خوش گذشتن به عزیز دل مامان و بابا باشه

امیدوارم که خوش گذشته باشه عزیزم

عکسهای دخملی در ادامه مطلب

 

می نویسم از تو ای زیبای من
می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبز تر از سبزه زار
می نویسم بی قرارم بی قرار

تو با تمام تازگیهایت

شور شراب کهنه را داری

مرا ازاد کن از من

مرا ارام کن در خود

عاشقانه دوستتان دارم

ابشار شیطان کوه لاهیجان

اینم رها جون و پسر خاله جونش امیر حسین که البته داداشی صداش میکنه

و رها جون و نقاشی ساحلی وقتی دریا طوفانی بود

 

اینم  ادم فضایی

اینم یه سیب که ناز ناز مامان کشیده

و اینم رها جون که بابا کشیده

پیش به سوی کایت بازی

و یه کمی کایت بازی به کمک بابا جون

شاد باشید و سرمست

پسندها (3)

نظرات (3)

مامانی فاطمه
2 شهریور 93 12:42
سلام ودوصد درود بر اکرم جان وناز دخمل زیبا خدانکنه عزیزم مشکلی پیش بیاد براتون ایشااله که هرچی بوده زودتر مرتفع بشه چه ذوقی میکرده رهاجونم میگم مامانی دخملی خیلی شبیه باباشه تو حسودیت نمیشه خداحفظش کنه
اکرم
پاسخ
سلام عزیز دلم شما خوبید والا اوایل حسودیم میشد ولی خوب عادت کردم البته به همه میگم واقعا کیوان انقدر خوشگل بود من خبر نداشتم
مامان روژینا
13 شهریور 93 10:49
عروسک قشنگم تولدت هزاران بار مبارک اگه همشهری هستیم خبر بده عسیسمخوشحال میشم
اکرم
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان نگار
24 مهر 93 10:09
همیشه به سفر و تفریح .خوشحالم که خوش گذشته
اکرم
پاسخ