raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

اشتباه دوم

1392/10/24 9:28
نویسنده : اکرم
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اگه بدونید چه مامانی هستم من ( واقعا که این بار بی دقتی کردم )

بعد از این که رها از خواب بیدار شد بغلش کرده بودم و داشتم نازش می کردم وقتی خواستم بوسش کنم سرش رو آورد بالا و دوباره ای داد بیداد هنوز یه سفیدی داخل بینیش بود ، فکرش رو بکنید اصلا باورم نمیشد

دخملک داخل یکی از حفر های بینیش دو تا لوبیا کرده بود ، چیزی که اصلا فکرش رو نمی کردم ، این یکی دیگه خیلی بالا رفته بود و کار من نبود در آوردنش ، رها رو حاضر کردم راه افتادیم ، اول پیش دکتر خودش ، خانم دکتر گفت پنس مخصوصش رو نداره لطف کرد و با یکی از همکاراش تماس گرفت و ما رفتیم پیش آقای دکتر بعد از معاینه گفت حفره بینیش خیلی کوچیک هست و ترجیح میده این کار رو انجام نده ولی خوب یه کمی آرامش به ما داد که ٦ ساعتی برای خارج کردن لوبیا وقت داریم ، خوب ما هم راهی بیمارستان شدیم ، دیر وقت شده بود ، رفتیم بیمارستان صارم آخه میدونستم که کلینیک شبانه روزی کودکان داره ، باز هم خدا را شکر لطف خدا شامل حال ما شد و خانم دکتر با یه کمی تلاش لوبیا محترم رو که اشتباهی رفته بود تو بینی دخملک ما رو در آورد ، البته عزیز دلم خیلی گریه و داد و بیداد کرد یه کمی هم بینیش زخم شد الهی مامان برات بمیره ناز ناز ببخشید واقعا کوتاهی از من بود ، دوست دارم ناز دانه ببخشید مامانی رو خیلی عذاب کشیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نگار
24 دی 92 10:52
واقعا آدم می مونه که توی دماغ یه بچه اینقدری مگه ممکنه که دو تا لوبیا جا بشه ؟بعد که تو عمل انجام شده قرار گرفتی میبینی که چیزهای غیر ممکن هم با اینا ممکن می شه .اما خوشحالم که زود فهمیدید و به خیر گذشت. تونستید به ما هم سر بزنید از دوستی با شما خوشحال می شیم .
اکرم
پاسخ
آره عزيزم ميبيني تو رو خدا از دست اين بچه ها
(زهره)مامان فاطمه
24 دی 92 12:12
خداروشکر بخیر گذشت برم تمام حبوباتهارو از دم دست بردارم
اکرم
پاسخ
اگه جمع نكردي هم بايد حسابي مواظب باشي شايد هم بهتر باشه برا ي فاطمه جوني توضيح بدي من اين كار رو نكرده بودم