raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

پنجره ای رو به رها ......... 22

1392/10/24 10:21
نویسنده : اکرم
398 بازدید
اشتراک گذاری

خلاصه امروز فرصت کردم بیام و یه کمی از بازیهای دخملک بنویسم و یه چند تای عکس بذارم

خوب حالا میریم سراغ اصل مطلب و با یه عکس شروع می کنیم

رها

چند وقتي هست كه عسل بانو به شدت در انجام دادن امور منزل فعال شده و هر بار ما ميخوايم خونه رو جارو كنيم يه يك ساعتي طول ميكشه 50 دقيقه رها خانم 10 دقيقه هم نوبت ما ميشه

رها

 

اين مدل نقاشي كشيدن رو تو وب يكي از دوستان ديدم و چون جالب بود يه روز تصمصم گرفيم بساط بازي و نقاشي با جو جو كوچولو رو آماده كنيم

رنگ انگشتي آورديم با يه كمي آب تا رنگ رو رقيق كنيم ، قبلا گفته بودم دخملك عاشق اب بازي و هر بازي هست كه جزي از اون رو اب تشكيل داده باشد

رها

رها

 

رها

 

رها

و طبق معمول بازي ما به سمت اب بازي سير كرد

ناز دونه علاوه بر آب عاشق حباب درست كردن هم هست و اين علاقه تا جاي هست كه يكي از بازيهاي خيالي من و عسلك درست كردن حباب

ناز نازي داشت اب رنگي شده رو هم ميزد كه ديد روش حباب درست شده پس

رها

رها

 

رها

 

رها

 

من فداي اون دستاي كوچولت نازنين دختر

رها

بعدش يه كمي آرد آوردم و شروع كرديم به درست كردن خمير

رها

رها

رها

و سرانجام خمير درست شد

رها

رها

و اين شد بازي ما در يك روز زمستاني

و اما يه روز كه داشتم كمد رها رو تميز ميكرده چشمم افتاد به بازي كه خيلي وقت پيش براي دوردانه گرفته بودم و از مهرهاش براي بازي كردن استفاده ميكرديم و صفحه زيريش رو گذاشته بودم كنار ، پيش خودم گفتم حالا كه رها اشكال هندسي رو ياد گرفته بهتر اين صفحه رو ببرم تا ببينم ميتونه مهرها رو سر جاش بذاره يا نه ، و اين دخملك كه هيچ وقت ما رو نا اميد نميكنه خيلي راحت تونست اين كار رو انجام بده

رها

رها

رها

ما اين بازي رو به دو صورت انجام داديم يه بار يه مهره برميداشتيم و جاش رو پيدا ميكرديم و يك بار ديگه جاي يه مهره رو به رها نشون ميدادم و ازش مي خواستم مهره مربوط به اون رو پيدا كنه ، البته نا گفته نمونه كه دخملك هم با ما همين بازي رو ميكرد من هم بعضي از اوقات مهر ه رو اشتبا ه ميذاشتم بعد رها ميگفت نه مامان اون كه نميشه و خيلي جالب اشتباه من رو ميگفت ، مثلا اگه رنگ رو اشتباه گذاشته بودم ميگفت اين كه آبي هست تو قرمز گذاشتي

 

شاد باشيد و سرمست

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

(زهره)مامان فاطمه
24 دی 92 12:15
مامانی اینقدر عکس از دست وپای رهاجونی گذاشتی دل مارو آب کردی اونوقت چهرشو نذاشته بودی دیگه داشتم عصبانی میشدم حالا دیدم گذاشتی
اکرم
پاسخ
مامان پارمین
29 دی 92 14:43
منم اگه دها جونو نمیدیدم دلم آب میشد.قربونت برم با این بازی کردنات عسلکم. سیر نمیشم هرچقدرم بوست میکنم نازدونه
اکرم
پاسخ
مرسي خاله جون شما لطف داريد