raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

ازدست این دخملک

1392/11/20 10:52
نویسنده : اکرم
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام

اول از همه بگم دوربین رو از دست دخملک یه جای گذاشتم که خودم هم نمیدونم کجاس و این یعنی این که فعلا عکس نداریم هر وقت پیدا شد عکسا رو اضافه میکنم

دیروز داشتیم با خانم خانومی نقاشی میکشیدیم با مداد شمعی بعد عسل بانو آبرنگ خواستن آبرنگ رو آوردم و رفتم آشپزخانه اب بیارم وقتی اومدم دیدم جیگر طلا مداد شمعی های هم رنگ آبرنگ ها رو یکی یکی بداشته گذاشته رو رنگها و با دیدن من گفت مامان ببین مثل هم ها رو گذاشتم پیش هم

رها اشکال هندسی دو بعدی رو خوب میشناسه یه سری مربه و دایره و... ÷لاستیکی هم داره قبلا عکسش رو گذاشته بودم دم دستم بود برشون داشتم و باهاشون یه شکل کشیدم بعد به رها گفتم مامان بیا این هارو بذار سرجاش و دخملی هم زود دست به کار شد ، بعدش من شکل دوم رو کشیدم و گذاشتم جلوش نگاه کرد و یه مثلث رو گذاشت بعد داد زد و گفت مامان آخه من که بلدم  حالا شما بگید من چیکار کنم با این دخملی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریسا نجفی
23 بهمن 92 9:46
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون