raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

خود آموزی از رویا ........ تا واقعیت

1392/11/14 11:26
نویسنده : اکرم
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عزیزم

این موضوع مطلب جالبی بود که تو سایت دوست عزیزم الهه خواندم

خیلی جالب بود و من رو به فکر وا داشت اگه خواستید می تونید متن کامل رو از اینجابخوانيد

در مورد رفتارها و كارهاي رها فكر كردم تا ببينم چه كاري رو بدنه دخالت من ياد گرفته و انجام ميده

و شاخص تر از همه كار كردن رها با گوشي موبايل بود

فروردين ماه يعني وقتي كه رها جون من هفده ماهش بود يه گوشي جديد خريدم گوشي بدي نيست ولي تنها استفاده من از گوشي در حد تماس گرفتن و پيامك دادن وگاهي هم چند تاي عكس گرفتن هست همسري هم با گوشي همين كار ها رو بيشتر انجام نميده ، حالا دخملك ما تقريبا از حدود بيست ماهگي اين گوشي ما رو بر ميداره و شروع ميكنه به بازي كردن ،  انتقدر جالب قفل گوشي رو باز ميكنه ميره داخل منو و شروع ميكنه به بازي كردن كه نگو نپرس .تقريبا 2 ساله بود  كه ديدم يه بازي رو آورده كه من اصلا نميدونستم كجاس فكر كردم بطور اتفاقي رفته داخل بازي  ازش پرسيدم رها مامان چه جوري رفتي اين جا بعد رها بطور ماهرانه اي از بازي خارج شدو به صفحه اصلي گوشي رفت و بعد مراحل وارد شدن به بازي رو يكي يكي بهم نشون داد و بعد شروع كرد به ياد دادن نحوه بازي كه مامان نگاه كن اين جوري بايد بازي كني ( البته حتما و صد در صد دفع اول بطور اتفاقي رفته ولي جالب اينه كه به حافظه سپرده ).

شما هم يه نگاهي به گل گلي ها بندازيد ببينيد حتما خيلي چيزها هست كه اين جوري ياد گرفتن

شاد باشيد و سرمست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نگار
16 بهمن 92 9:01
آره .منم از این دست کارها زیاد از نگار دیدم .این بچه ها خالق کارهایی هستند که والدینشون عاجزند
اکرم
پاسخ
زهره(مامان فاطمه)
20 بهمن 92 7:56
فدای دخملی نازنین بااین شیرین کاریهاش اکرم جون خصوصی
اکرم
پاسخ
مرسي
مامان آروین ( مهناز )
23 بهمن 92 12:02
ما شاءالله از بس باهوشه اکرم جون حالا راستش رو بگو به کی رفته
اکرم
پاسخ
اي بابا چرا سوالات اساسي ميپرسيد خوب معلوم به من و البته صد در صد به شو شو نرفته