raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

پنجره ای رو به رها 3 ( شن بازي)

1392/8/15 10:00
نویسنده : اکرم
443 بازدید
اشتراک گذاری

رها و شن بازي

يكي از بازيهاي موثر در رشد هوش كودكان بازي با شن مي باشد البته در جهت تخليه انرژي و هيجانات كودك هم تاثير بسزاي دارد و صد البته لذت بردن كودك كه از همه با ارزشتر هست هم در اين بازي قابل توجه مي باشد.

رها و شن بازيرها و شن بازي

بخاطر همين من و بابا كيوان تصميم گرفتيم تا يه جعبه شن براي بازي كردن دخترك تهيه كنيم .

بالكن رو براي قرار دادن جعبه آماده كرديم و عزيز جون رو راهي بالكن . با ديدن جعبه كلي خوشحال شد و شروع كرد به بازي كردن . روزهاي اول به هيچ عنوان حاضر نبود دست از بازي بردارد و مدتها مشغول بازي بود اسباب بازي ها رو زير شن مخفي ميكرد چند تا وسيله هم براي برداشتن شن بهش داده بودم كه خيلي سرگرمش مي كرد . بعضي از اوقات من رو هم براي بازي كردن صدا ميكرد . من روي دستها و پا هاش شن ميرختم و بعد ازش ميخواست اونها رو بياره بيرون از اين كار هم خيلي خوشش مي آمد . يواش يواش شروع كرد به ريختن شن بيرون جعبه همه بالكن با شن پر ميشد و بعد از بازي خانومي من بايد كلي مشغول تميز كردن شنها از بالكن و البته خانه ميشدم . رها جون خيلي از اسباب بازيهاي مورد علاقش رو هم با خودش به جعبه ميبرد .با شروع پاييز و از ترس سرما خوردن دلبندگ مجبور شديم با جعبه شن عزيز خداحافظي كنيم . تا سال بعد كه هوا گرم بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)