raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

پنجره ای رو به رها 6 (آشنای با مفاهیم علوم )

1392/8/15 10:02
نویسنده : اکرم
172 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام . خوب از امروز تصمیصم گرفتیم رو مبانی علوم با دخترک کار کنم و از اونجایی که خانم کوچولو

آب بازی رو خیلی دوست داره ما هم کار را با آب شروع کردیم .

مواد لازم : سه تا لیوان و کمی نمک کمی نخود لوبیا و کمی زرد چوبه ( ما مواد لازم را براساس علاقه

دخترک انتخاب کردیم )و یه ناز بانوی کوچک و تمام حوصله مامان جون

رها جون از دیدن وسایل دست مامان کلی ذوق کرد و بعد از انداختن  زیر انداز سریع دست به کار شد و بدون توضیح من شروع کرد به ریختن نمک در آب بعد من ازش خواستم که بقیه مواد رو هم درون آب بریزه و بعد با قاشق لیوان ها رو هم بزنه وقتی ازش پرسیدم رها جون نخود لوبیا گوش سریع لیوان رو نشون داد و گفت اینا هاش و وقتی پرسیدم زرد چوبه ها چی شدن آب رنگی رو نشون داد  و وقتی پرسیدم نمکها کجاس متوجه شد که نمکها نیستن و سوال من رو تکرار کرد ( نمکا کجاس ) من هم کمی توضیح بهش دادم و کمی از آب که شور شده بود بهش دادم . میدونم که دخترکم اونچه رو که دوست داشتم متوجه بشه فهمید بقیه اش هم باشد برای بعدتر ها . البته نا گفته نماند که ناز بانو تا حد توان لذت برد و خراب کاری و چون غرق بازی بود ما هم توانستیم به حد دلخواه عکاسی کنیم از این لحضلات ناب و شیرین کاریهای دلبندک

 

رها

رها

 

و در ادامه

 

رها

 

رها

 

رها

 

رها

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره(مامان فاطمه)
24 مهر 92 0:06
آفرین به رهای نازنینم
ومامان باحوصلش


مرسی عزیزم