raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

سال 93

1393/1/20 10:35
نویسنده : اکرم
940 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این روزها کارم این شده که در روز یکی دو بار این صفحه رو باز میکنم و بعد از کمی فکر کردن باز هم نمیتونم بنویسم و در نهایت صفحه سفید رو همین جا رها میکنم و میرم .

نمی دونم باید چی بگم و چی بنویسم درسته که این وبلاگ مال رها جونم هست و قرار خاطراتش رو ثبت کنم ولی خوب تنها هدفم این نبود میخواستم یه وبلاگ خوب داشته باشم و تجربه هامون رو بنویسم و شاید اون یه کمی اطلاعاتم رو ولی خوب حالا احساس میکنم موفق نشدم نمیدونم باید چیکار کنم ادامه بدم یا نه با همه دوستان خداحافظی کنم و یه دفتر کوچولو برای ثبت خاطرات دخملی بردارم و تنها اونجا برای خودم و ناز دونه بنویسم ............................

خدایا کمکم کن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارمین
22 فروردین 93 20:42
عیدت مبارک مامانی.چرا ادامه ندی؟؟؟؟دلمون براتون تنگ میشه اگه نباشی که
اکرم
پاسخ
مرسي عزيزم
مامان نگار
24 فروردین 93 11:04
بازم تبریک .اما چرا نباشی .وبلاگت که خوبه .دخترت هم که ماهه حیفه نیایی ما به شما و دختر نازت عادت کردیم
اکرم
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطف شماس
زهره(مامان فاطمه)
31 فروردین 93 11:31
نه برا چی بری بمووووووووون خواهش میکنممنم بعضی وقتا اینطوری میشم
اکرم
پاسخ
فعلا هستم دوستم