raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

لغتنامه دخملک3

1392/11/30 8:23
نویسنده : اکرم
149 بازدید
اشتراک گذاری

پولیکا: واژه ساخت دخملک برای بستنی یخی

هواپیما: هواپیمیما

من و رها دراز کشیدیم و پشت من به رها ست

رهامن رو صدا میزنه و میگه : مامان ورق بزن این وری قهقههقهقههبغل

خدا نکنه جایی بوی بیاد که به مشام ناز بانو خوش نباشه

مامان چه بوی بدی ، بوی چیه ، یه کمی او کو لونک ( ادکلن )بزن اوهاوه

 

بابای : کی دخمل منه

رها : زود داد میزنه من من

بابا : میخوام بیام بخورمت

رها: من تلخمزبانزبان

 

مامان : رها جون آخه این چه کاریه تو کردی

رها: مامان آخه من 2 سالمهنیشخند

 

مامان: رها جون بیا اسباب بازیهات رو جمع کنیم

رها: مامان جون من خسته ام پام درد میکنهوقت تمامچشمک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامی رها
30 بهمن 92 12:34
ماشاالله به این لغت نامه.....خیلی قشنگه مخصوصا وقتی میگه من تلخم
اکرم
پاسخ
مامان نگار
3 اسفند 92 9:22
خیلی بامزه حرف می زنه دخملت .نگار منم به جای ورق بزن وقتی بهش پشت می کنم به جای اینکه بگه برگرد رو به من میگه مامان میشه پشتت رو بکنی به من
اکرم
پاسخ
زهره(مامان فاطمه)
3 اسفند 92 11:14
ای فدای دخمل ناز خوب مامانی ورق بزن دیگههههههههه
اکرم
پاسخ
اگه ورق نزنم كه بيچاره ميشم
مامان امير عباس و ارغوان (دوقلوها)
3 اسفند 92 15:35
واي که چقدر شيرين حرف زدن فرشته هاا
مامان الینا جونی
5 اسفند 92 5:39
ای جانمممممممم چقدر شیرینه لغتنامه هات عزیزمممم این کلمه های شیرین رو از کجا میاری خوشگلمممممم
اکرم
پاسخ
طراح نو
6 اسفند 92 16:55
تخفیف ویژه طراحی قالب.تقویم .صحفه ورودی.اسلاید شو عکس فقط با 8هزارتومان تخفیف ویژه تا عید طرح ازشما اجرا از ما.همین الان اقدام کنید
مامان سه قلوها
14 اسفند 92 12:11
سلام عزیز دلم ممنون گلم ، خیلی لطف داری وااااااای من چقده خندیدن اینا رو خوندم ، اونجایی که گفت ورق بزن این وری خداااااا حفظش کنه ایشالاااااااا خیلی بامزست ماشالا
اکرم
پاسخ
نظر لطف شماس
مامان آرشیدا
17 اسفند 92 12:35
شیرین زبونم ،شانس اوردی کنارم نیستی وگرنه یه گازت میزدم ،خوشمزه !خدا حفظت کنه .
اکرم
پاسخ