raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

پنجره ای رو به رها....... 24

1392/11/5 10:09
نویسنده : اکرم
643 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم و دخملک شیطون بلاو شیرین زبون

این روزا انقدر سرم شلوغ مسئله های مختلف هست که حتی ایده برای بازی با دخملک کم میاریم در نتیجه

دست به دامن ایده های دوستان عزیز میشیم

تو هفته گذشته یه چندبرگ پوستر تبلیغاتی به دستم رسید که جون میداد برای نقاشی و بازی

وقتی رسیدم خونه بساط بازی رو آماده کردیم و شروع کردیم

به عسلک گفتم بخوابه روی برگه ها و من دور تا دورش رو خط کشیدم نقاشي

 

رها خيلي خوشش اومده بود و هي ميگفت مامان من رو كشيدي

بعد خودش رفت مداد شمعي اورد و براي نقاشيمون چشم گشيد و دكمه

نقاشي

بعد براش دهان و بعد هم ناخن براي پاهاش

نقاشي

 

بعد هم ناخن دستاش

 

رها

انقدر ذوق كرده بود كه نگو ونپرس همش اين برگه رو از اين ور ميكشيد به اون ور

بعد من رفتم قيچي اوردم و دور تا دور ادمك رو بريديم

رها

عسل جون تصمصم گرفت ادمكش رو بخوابونه

رها

خلاصه كه حال داد و در نهايت هم آدمك توسط ناز دانه دوردانه پاره پاره شد

البته تا به پايان رسيدن پوستر ها كار ما شد بود درست كردن ادمك رها تا پوستر ها رو ميديد ميگفت مامان بخوابم روش من رو بكشي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان الینا جونی
5 بهمن 92 11:30
سلاممم خیلی بازی شیرینیه خوشم اومد ولی کاغذ بزرگ از کجا بیاریم ماشاا... به رهاجونه ناززززززم از طرفم چندتا ماچ آبدارش کن اکرم جون خصوصی گلم
اکرم
پاسخ
دوست جوني كاري نداره چند تا كاغذ رو بهم بچسبون درست ميشه حتما برگشتم خونه اطلاعات رو برات ميذارم مرسي
مامان الینا جونی
5 بهمن 92 11:31
تیک رو نزدم مثلا خصوصی بود
اکرم
پاسخ
عزيز جون اينكه ناراحتي نداره من تاييدش نميكنم
(زهره)مامان فاطمه
5 بهمن 92 11:59
ای جانم فدای رهای مهربونم بشم چه شاهکاری درست کرده راستی مامانی یه پست دیگه هم گذاشتم
اکرم
پاسخ
مامان نگار
12 بهمن 92 9:14
ایده خوبی بود رفتم که منم برای نگار انجام بدم .فکر می کنم نگار هم از این کار خیلی خوشش بیاد.ممنون
اکرم
پاسخ
خواهش مي كنم عزيزم
مامان آروین ( مهناز )
21 بهمن 92 12:30
خیلی ایده جالبی بود عزیزم دختر نازم رو ببوس
اکرم
پاسخ
نظر لطف شماس خاله جون فقط چرا ادرس نداري خاله