raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

پنجره اي رو به رها ......... 20

1392/9/27 10:14
نویسنده : اکرم
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

هر روز صبح زود بايد از خواب بدارش كنم با اين كه شب اگه خيلي دير بشه ساعت هشت مي خوابونمش ولي صبح كلي مكافات داريم قبلا كه كوچيكتر بود همه چيز خوب بود زود پوشكش رو عوض ميكردم و لباس تنش ميكردم و راه مي افتاديم ولي حالا بايد با كلي ناز و ادا صداش كنيم و حداقل 5 تا 10 دقيقه با هاش سرو كله بزنيم تا از تخت بياد پايين تاز گي ها هم كه كلي ناز جديد داره اين شلوار رو نمي پوشم اون جوراب رو نميخوام بعضي روزا يه رنگين كمان كامل ميشه و من در حالي كه دارم كلي حرص ميخورم و كاري از دستم بر نمي ياد و در حالي كه خيلي هم ديرم شده راهي ميشم . خدا رو شكر به جلوي مهد زيا اذيت نمي كنه و اغلب اوقات با يه خداحافظي راهي ميشه . بعد از ظهر كه ميرم دنبالش خوشحالي تو چشماي كوچيكش موج ميزنه و ميپره تو بغلم و تمام دنيا رو ميدن به من

 

تقريبا ساعت 2:00 ميرسم خونه و تازه روز ما به معني واقعي شروع ميشه

دست و پا شكسته غذاي مي خورم ( رها اصولا با من ناهار نمي خوره و غذاش رو تو مهد مي خوره و ما ساعت 3:30 تا 4:00 يه چيزكي براش مياريم تا بخوره )

و ميريم سراغ بازي تا موقع خواب روزهاي كه  بابايش خونه باشه خيلي خوبه آخه اون وسط مسط ها من يه گريزي ميزنم و به كار هاي خودم ميرسم در غير اين صورت من هستم و رها و بازي )

اينم چند تا عكس از يه بازي خوب

رها

 

رها

 

رها

اندر ناز كردنهاي دخترك

رها

 

رها

و تصميم جديد براي ادامه بازي ، والا من كه نمي دونم چه حالي ميده اين نقل مكان

 

رها

 

رها

 

رها

 

رها

خلاصه كه كلي حال داد و كلي آردي شديم و ما مجبور شديم براي نجات دوربين اون رو كنار بزاريم و مشغول بازي بشيم

 

اينم يه دختر تپل مپل و دسته گل تر و تميز بعد از  حمام

 

رها

 

دوست دارم عزيز دل مادر

 

شاد باشيد و سرمست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آروین ( مهناز )
27 آذر 92 11:46
اکرم جون خیلی ناز شده رها جون ماشاءالله
اکرم
پاسخ
(زهره)مامان فاطمه
27 آذر 92 12:29
ماشااله فدای چشمات رها جونم مامانی خوب چرا همونجوری خواب نمیبریش مهد خوبه خواب زده نمیشه من که اگر فاطمه رو به زور بیدار کنم کلی بداخلاق میشه وفقط گریه تحویلم میده
اکرم
پاسخ
آخه خوابش خيلي سبك هست تا بهش دست ميزنم بيدار ميشه
مامان الینا جونی
28 آذر 92 11:27
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ پیشاپیش یلدا مبارک
اکرم
پاسخ
مرسی عزیزم یلدای شما هم مبارک