raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

پنجرهای رو به رها 19

1392/9/27 10:10
نویسنده : اکرم
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترک نازم

امروز میخوام یه کمی در مورد مهارتها برات بنویسم

١. تا پنج رو میتونی بشماری به فارسی و انگلیسی

٢. از اشکال هندسی ، دایره و مثلث ، مربع و لوزی رو میشناسی و اسمشون را به فارسی و انگلیسی میکی

٣. از رنگها ، سفید ، سیاه ، قرمز ، صورتی ، سبز ، زرد ، نارنجی را میشناسی و بازهم به فارسی و انگلیسی

٤. مفهوم کوچک و بزرگ ( فارسی و انگلیسی )

٥ . مفهوم بالا و پایین ( فارسی و انگلیسی )

٦. مفهوم درون و بیرون ( فارسی )

٧. سوره کوثر را یاد گرفتی ولی برای خوندنش خیلی ناز میکنی

 ٨. سوره فلق رو هم داری یاد میگیری

روی هم رفته در انگلیسی هم خیلی پیشرفت کردی و مکالمه رو در حد سلام و احوال پرسی خوب یاد گرفتی البته دایره لغاتت خیلی بهتر از مکالمه ات هست میدونم مقصر من هستم آخه همش بهت لغت یاد میدم و از موقعی که خاله مریم میاد باهات مکالمه کار میکنه که پیشرفتت عالی بوده فقط نمی دونم چرا جواب خاله مریم  رو نمی دی ولی با من و بابا خوب حرف میزنی

و خیلی چیزای دیگه که حالا حضور ذهن ندارم

فدات بشم عسل دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

(زهره)مامان فاطمه
24 آذر 92 12:14
ماشااله به دخملی زرنگ ومامانی مهربونش
(زهره)مامان فاطمه
24 آذر 92 12:15
عزیزم نظرم رسید راستی بابت پیشنهادات راجع به زبان خیلی خیلی ممنونم گلم مفید بود
مامان الینا جونی
26 آذر 92 9:13
سلام عزیزم واییییی واقعا آفرین گلم یا خیلی صبوری یا رها جون کمتر بازیگوشی میکنه نمی دونم یا من تنبلم خلاصه کخ خوب چیزایی بلده عسل خانوم الینا تا 10 بلده ولی با یه خورده کمک یه خورده شعر شکسته پکسته چون خیلی بازیگوشه و نمیشینه یه جا اگه میشه یه خورده راهنماییم میکنی دوستی ممنون اینام واسه مادر و دختر عزیزم
اکرم
پاسخ
سلام گلم واي نه من اصلا صبور نيستم رها خانم هم خيلي بازيگوشه و كاري كه ما ميكنيم آموزش موقع بازي كردن هست مثلا ما تقريبا هر روز نيم ساعت فقط باهم بدو بدو و بپر بپر ميكنيم حالا هر چند باري كه از اين سر خونه ميريم اون سر خونه صبر ميكنيم ميشماريم و بعد دوبار و تقريبا همه آموزشامون اين جوريه شروع كن عزيزم و بازي رو فداي آموزش نكن