raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

پنجره ای رو به رها 26

1393/2/1 11:51
نویسنده : اکرم
1,164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلاااااااااااااااام

ببخشید چند وقتی نتونستم بیام

ولی خوب کلی عکس از دختر ک دارم و يه پست طولاني

و از اين جا شروع ميكنيم

می بوسمت بدون خجالت ، بدون ترس

می بوسمت ستاره ی دنباله دارِ من

رها

 

من فداي نماز خواندنت مادر

و بعد ميريم سراغ شيطنتهاي دخترك

تمام اين كارها رو دخترك خودش انجام داده

يه روز رفت سر كابينت و يه بسته ماكاراني برداشت

رها

عزيز مامان ياد گرفته تا ميخواد از اين قبيل بازيها انجام بده ميگه مامان سفره بيار

 

رها

و شروع كرد به بازي و من هم چاره اي نداشتم جز چكاندن دكمه دوربين

رها

از شكاندن دانه هاي ماكاراني به اندازه تمام لذتهاي دنيا لذت ميبرد و براي خودش هر آنه را كه دوست داشت مي ساخت

رها

بازي كردن در اين مكان نيز جز علايق دخترك ماست پس ماكاراني هاي عزيز را برداشت و نقل مكان كرد

رها

و اين جا سعي داره تا ماكاراني هاي را كه از اون بالا ميندازه بگيره

رها

من فداي تلاش كردنت و وقتي نتونست يه دسته ماكاراني برداشت

رها

و سرانجام  تصميم گرفت

رها

و اين بار نتيجه كابينت كردي ملوسك اين شد زعفران ساب و اين هل هاي عزيز ما به دست دخترك افتاد و نميدونم چرا مستقيم رفت بالاي ميز

رها

رها

رها

 

جان من نگاه كنيد چه ناز خودكار به دستش گرفته و به قول خودش داره قطار مينويسه

رها

و حالا داره عكس مامان رو مينويسه

رها

اين عكس مامان

رها

اين هم عكس بابا جون

 

رها

و اندر شيطنتهاي نازدونه و علاقه شديد به پوشيدن لباسهاي مامان

رها

رها

و نقاشي كشيدن دخترك ما

رها

رها

و ناز نازي ما اين جا خونه ما رو ساخته

رها

                                       می خواهم از این آینه ها خانه بسازم

یک خانه برای تو جداگانه بسازم

 یک خانه ی صحرایی بی سقف پُر از گُل

 با دور نمای پَر پروانه بسازم

 من در بزنم ، باز کنی ، از تو بپرسم

آماده ای از خواب تو افسانه بسازم؟

هر صبح مربای غزل ، ظرف عسل ، من

 با نان تن داغ تو صبحانه بسازم

 شاید به سرم زد ، سر ظهری ، دم عصری

 در گوشه آن مزرعه میخانه بسازم

 وقتی که تو گنجشک منی ، من بپرم باز

یک لانه به ابعاد دو دیوانه بسازم

و نقاشي روي بدن و درخواست از مامان جون كه از پاهاش عكس بگيره

رها

و ما اصولا عادت نداريم و تا اين لحظه نقاشي نداده بوديم به عسلك تا رنگ كند ولي اين بار مجبور شديم به گفته معلم زبان دخترك كتابها را در اختيار ناز دانه بگذاريم تا رنگ كند و نتيجه اولين رنگ آميزي دخترك ما اين شد ، تركيبي از آب رنگ و مداد شمعي

رها نقاشي

چون بشکنم عکس تو در هر تکه ام پیداست

باور نداری بشکن و بنشین تماشا کن

 

خسته نباشيد كه با ما همرا ه بوديد خوشحال ميشيم كه نظرات زيبا شما رو داشته باشيم

 

شاد باشيد و سرمست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زینب
12 آذر 92 10:31
سلام گذرا نگاهی به وبلاگتان کردم از ایده های بازیتان خوشم آمد ... آفرین بر شما و دختر نازنینتان... حتما می آیم دوباره
اکرم
پاسخ
سلام و مرسي دوست خوبم بي نهايت خوشحال شدم از آمدنتان و خوشحال تر شدم كه برام به يادگاري نوشتين
راحله
13 آذر 92 20:13
سلاااامچقدر دخترتون شیرین و بامزه ست خدا حفظش کنه چقدرررر با مزه نقاشی میکشه با این سن کمش هم قلم دست گرفتنش عاااالیه خیلی ممنونم که به ما سر زدی منم از دیدن وبلاگ شما لذت بردم
اکرم
پاسخ
(زهره)مامان فاطمه
16 آذر 92 12:15
سلام عزیزم ممنون از راهنمایی مفیدت گلم .ماشااله به رها جونم مامانی چه عکستو خوشگل کشیده کیف وچکمه ات هم خیلی اوشگلن راستی نوشته بودی معلم زبان ،زبان چی گذاشتی رهاجونو انگلیسی بیا بهم بگو آخه میگن از 3سالگی بزاریمشون
اکرم
پاسخ
مامان الینا جونی
16 آذر 92 18:48
سلام اکرم جون چقدر جالب بود ایده های رهاجون واسه بازی کردن خیلی خوشم اومد وای اکرم جون چقدر ناز بودی تو نقاشی رها جونی درکل عکسای جالبی بود ممنون که باعث شدی ما هم لذت ببریم از شیرین کاریهای عسل خانوم
اکرم
پاسخ
مامان الینا جونی
19 آذر 92 13:57
تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم
اکرم
پاسخ
مامان امیر عباس و ارغوان
22 آذر 92 13:21
سلام. ممنون که به ما سر زدین. دختر شما هم خیلی ناز و دوست داشتنی هست. خدا حفظش کنه
اکرم
پاسخ
مامان پارمین
6 بهمن 92 0:49
ای جونم خاله قربون نماز خوندنت.بازی کردنت.نقاشی کشیدنت و قلم دست گرفتنت که چقدر نازن همه کارات.
اکرم
پاسخ
مرسي خاله جوني شما ناز هستي كه ناز ميبيني
مریم
17 خرداد 93 7:33
چه جالب چه کوچولوی فعالی
اکرم
پاسخ
مرسی نظر لطف شماست
رها18
23 خرداد 93 13:47
سلام من به طور خیلی رندوم وبتون رو دیدم خیلی جالبه خوش بحال رها جون که همچین مامان خوبی داره
اکرم
پاسخ
مرسی عزیزم خوشحال میشم با هم دوست باشیم با اجازه لینک شدید