raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

پنجره ای رو به رها 11

1392/8/15 10:04
نویسنده : اکرم
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز میخوام یکی از بازیهای رو که با رها جون انجام میدیم و کلی دخترک ما حال میکنه رو بنویسم

من اسمش رو گذاشتم بازی در دنیایی حیوانات

هر از چندی وقتی یکی از حیوانات رو انتخاب میکنم و با رها جون شروع میکنیم به بازی کردن نقش اون حیوان

در خلال باز سعی میکنم در مورد محل زندگی نوع حرکت و غذای اون حیوان مورد نظر براش صحبت کنم . بعضی اوقات یه عکس از حیوان مورد نظر رو هم بصورت پازل براش درست میکنم و گاهی فقط به نشان دادن عکس اکتفا میکنیم اویل برای علاقه مند کردن دخترکمان سعی میکردیم کمی دخترکمان را هم به قول خودمان گریم کنیم آن هم چه گریمی بیا او ببین همیشه نوک بینیش رو قرمز میکنیم و یه چیز کاغذی درست میکنیم بذاره روی سرش

رها

 

اينجا شاه بانوي ما سلطان جنگل شده بود

و جالب تر اينكه براي دختر ما فرقي نميكنه نقش چه حيواني رو بازي ميكني در نهايت روي چهاردست و ژا به دنبال ما ميدود و ميگويد كه مثلا من آقا شير هستم ميخوام مامان رو بخورم و من طفلي مجبور هستم با داد و فرياد شروع كنم به فرار كردن

( البته وقتي خرگوش ميشه دستاش رو ميبره بالاي سرش و ميپره بلا و پايين و خدا رو شكر تصميم به خوردن ما

نميگيره

رها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

قالب و گرافیک های کودکانه
9 آبان 92 9:38
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ زیر از نمونه کار های ما می باشند http://bahareh.niniweblog.com
فرصت باورنکردنی برای کسب درآمد آنی اینترنتی
9 آبان 92 11:42
»»» لذت يک درآمد اينترنتي آسان و واقعي ««« ----------------------------------------------------- * فرصت باورنکردني براي کاربران ايراني براي کسب درآمد اينترنتي * راهي آسان ، سريع و لذت بخش براي کسب درآمد ... * نگران سرمايه اوليه نباشيد ، رايگانه رايگانه... * واقعا ارزش وقت گذاشتن داره! * دوست داريد دوبرابر بازديد وبلاگتان پول دريافت کنيد ... * مثلا : 2000 بازديد کننده در روز»»»» 40000 ريال درآمد... * داراي امکان جذب همکاره که مثل يک گنج طلاست... * ايجاد وبلاگ رايگان روي سايت (کسب در آمد از گوگل براي اولين بار در ايران) * در وبلاگ ايجاد کرده روي سايت مطلب ارسال کنيد و از تک تک ارسالي ها از سايت دريافتي داشته باشيد... * ترکيبي از يک سيستم پاپ اپ پيشرفته ( پيشرفته ترين سايت پاپ آپ ) - همکاري در فروش - وبلاگدهي ( براي اولين بار) و سيستم مسابقه اي * و امکانات بي نظير ديگر ... * فراتر از آنچه تصورش را مي کنيد... * تا لود شدن کامل صفحه صبور باشد تا شما هم عضو يکي از کارآمد ترين سيستم ها شويد... * حتما امتحانش کنید ضرر نخواهید کرد... * بعد از اتمام عضويت حتما آموزش هاي صفحه اول پنل کاربري خود را به دقت بخوانيد... * براي ثبت نام و شروع به کار روي آدرس سايت کليک کن... * خدافظي نميکنم چون منتظرتم!!!! http://kaasbdaramad.mihanblog.com/