raharaha، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

ردپاي تجربه ( كودكانه هاي رها )

تودیع و معارفه

1393/2/29 9:43
نویسنده : اکرم
187 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قرار رئیس جدید اداره بیاد و جاشو با رئیس قبلی عوض کنه ، خوب من که ناراحتم گروه قبلی خیلی خوب بود خیلی خوب کار میکردیم کنار همدیگه و از کارمون باهمه سختی هاش لذت میبردیم ، خیلی از بچه ها استعفا دادن و دارن میرن خوب منم جز همین گروه هستم از اداره میرم با یه عالمه برنامه های جدید و جامون رو میدیم به گروه بعدی که حتما اونا هم کلی برنامه جدید دارن ...........

امیدوارم همه موفق باشن

فکر کنم برای رها جون من خیلی خوب باشه آخه مامان میره مدرسه و اولین و بهترین حسنی که برای عسلک مامان داره اینه که تعطیلات تابستانی شروع میشه .......... هورررررررررررررررررررررررررررررررررا

ما میریم خوش گذرونی برامون دعا کنید که از تابستون لذت ببریم 

 

(البته از بابات این که از اداره میرم ناراحت نیستم بابات این که این گروه از هم جدا میشن ناراحتم )

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

madarkhanomi
2 خرداد 93 20:33
لطفا یه سر بهم بزن و توی نظر سنجی شرکت کن.مرررسی
مامان الینا جونی
6 خرداد 93 9:02
سلام عزیزم انشاا... که هرکجا که هستی موفق و پیروز باشی عزیزم ببوس روی ماه رها جونو عکسم لطفا بیشتر بزار تا روی ماه دخملی بیشتر ببینیم اکرم جون
اکرم
پاسخ
مرسی عزیزم و حتما
مامان نگار
7 خرداد 93 9:17
امیدوارم هر جا که میری موفق باشی و خوش به حال رها خانم که وارد روزهای شیرین با مامان جونش می شه .بازم بیایی ها
اکرم
پاسخ
سلام به دوست خوبم مرسی حتما اینجا که هستم
madarkhanomi
10 خرداد 93 10:32
ما آپیدیم
مامانی فاطمه
11 خرداد 93 15:08
ایشااله هرجا هستی میری موفق باشید عزیزم
اکرم
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آروین
20 خرداد 93 13:20
سلام عزیزم خوبی ؟ناراحت نباش چون منم همین امسال از کار قبلی ام استعفا دادم و جای دیگری دارم کار میکنم هر چی خدا بخواد همون میشه رها جون رو ببوس دلم خیلی براتون تنگ شده بود نمیایی نیستی مثل خودم
اکرم
پاسخ
سلام دوست عزیزم البته در مورد من نمیشه گفت استعفابه معنی واقعی کلمه فقط یه تغییر مکان از اداره به مدرسه است